Geintegreerde Communicatie

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Iedereen kent de voorbeelden van organisaties waar grote publiekscampagnes ingezet worden, terwijl tegelijkertijd massaontslagen worden aangekondigd. Bedrijven die zich in eigen land profileren als betrouwbaar en degelijk, terwijl zij elders in de wereld gebruikmaken van kinderarbeid, of de oorzaak zijn van milieuvervuiling. Afnemers willen tegenwoordig niet alleen informatie over producten, maar ook over het productieproces, gevolgen voor milieu en arbeidsomstandigheden. In een samenleving die zich in toenemende mate laat kenschetsen als informatiesamenleving, dienen bedrijven rekening te houden met een steeds kritischer omgeving. Deze voorbeelden illustreren de noodzaak voor geïntegreerde communicatie. De drie domeinen, concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie, worden in dit boek op integrale wijze benaderd. Daarbij is de functie die communicatie heeft voor een organisatie steeds het uitgangspunt.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 9 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie