Boomerang Cards. Ze staan bekend als heftig, ironisch, humoristisch, schokkend, altijd vooruitstrevend, mooi, hilarisch, actueel en hip. Met strak vormgegeven, controversiële rebelse kaarten reflecteert Boomerang de actualiteit. De afgelopen tien jaar geeft Boomerang iedere twee weken een nieuwe serie kaarten uit. Pierre Karsten, mede-oprichter Boomerang Media en Olivier Wegloop, hoofdredacteur van Boomerang hebben een schitterend boek over dit fenomeen gemaakt.Boomerang is als reclamemedium niet meer weg te denken uit onder andere grand cafés, bioscopen, scholen en universiteiten. Veel spraakmakende campagnes die op een Boomerang Card zijn verschenen vindt u terug in dit rijk geïllustreerde boek.Naast de commerciële kaarten is Boomerang ook een platform voor kunstenaars en designers. Veel anoniem talent heeft door hun uiting op een Boomerang Card een publicitaire duw in de goede richting gekregen waaronder 75B, Joost Overbeek en Micha Klein. Maar ook van de gevestigde orde,