In het boek 'Alles Kan Beter' geeft Luc van Bussel zich helemaal bloot. Na vijftig levensjaren, doorgebracht in o.a. Vlaanderen, Duitsland en Nederland, en dertig bedrijfsleven-jaren deelt hij in dit boek de tien belangrijkste factoren die succesbepalend waren in zijn zakelijke leven. Luc van Bussel startte zijn loopbaan op bijzondere wijze bij Holiday Inn in Frankfurt, was twaalf jaar werkzaam in leidende functies bij Center Parcs Europe en was de afgelopen dertien jaar Bestuursvoorzitter van The Alwaysbemobile Company: het moederbedrijf van Profile Tyrecenter. Het franchisebedrijf groeide van 2 miljoen (1999) naar 145 miljoen (2012) euro omzet en werd winnaar van aansprekende prijzen zoals de FD Gouden Gazellen Award, de NFV Franchise Trofee en vijf keer de titel Best Managed Company. De rol van de CEO is meer dan ooit succesbepalend geworden en vraagt een nieuw telescopische en microscopische vermogen. Daarnaast is inspiratie en motivatie onlosmakelijk verbonden met de persoon en