Boonstra-midprice

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Als merkenman en ceo heeft Cor Boonstra een unieke reputatie. Gepokt en gemazeld door een lange leerschool, in alles wat hij aanpakte gedreven door perfectionisme en ambitie, wist hij zich op te werken tot de hoogste managementlagen van internationale bedrijven als Sara Lee/de en Philips. Boonstra is een bijzonder portret, in de vorm van gesprekken met reclamestrateeg Bik – die er niet voor terugdeinst om Boonstra ook op de psychologenbank te leggen. Dit boek is onmisbaar leesvoer voor ondernemers, marketeers en bedrijfskundigen.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 7 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook