Bovenscheidend vermogen

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Consumenten krijgen elke dag zo'n 2.500 tot 3.500 commerciële prikkels te verwerken. Slechts een beperkt aantal daarvan dringt bewust tot ze door. Hoe zorg je dat jouw merk daarbij zit? Dat krijg je vandaag de dag niet meer voor elkaar door alleen maar relevant, authentiek en onderscheidend te zijn. Je moet klanten én medewerkers ook inspireren. Want zij helpen jouw merk betekenis te geven en het positieve verschil te maken. Wat maakt bepaalde merken en bedrijven nu bijzonder, en hoe komt het dat ze boven de concurrentie uitsteken? Dit zijn merken die 'prikkelen' en met passie en vuur een hoger doel nastreven. Kortom: merken die beschikken over Bovenscheidend Vermogen. De auteur geeft in dit boek een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken, en geeft je de tips en tools om zelf Bovenscheidend Vermogen te realiseren. Wat is Bovenscheidend Vermogen nu precies, waarom is het belangrijk, welke merken hebben het en hoe creëer je het zelf? Over de auteur: Adriaan

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 12 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie