Brand Vision

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

David Taylor s third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an overly theoretical and complex approach he calls `strategy tourism . By contrast, his straightforward, no nonsense programme will ensure that you end up with an inspiring vision and a hands on action plan to drive growth. < > < > < > < > < > < >Designed in a highly practical format, brandvision shows how to lead your team on a step by step `visioning journey that builds engagement, energy and alignment. Powerful tips, tools and tricks help you start applying the principles to your business today: < > < > < > < >Searching for true insight: creating a springboard for visioning by using different `insight catalysts that cover consumers, markets and competition < > < >The visioning journey: creating a compelling brand purpose, a big idea and a rallying call; combining product `sausage and emotional `sizzle < > < >Test driving the vision: bringing the vision to life by exploring it within

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 3 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook