Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 13 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie