Category management in foodservice

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Dat category management een uitstekende manier is om de omzet en het rendement van productgroepen te verbeteren, is bekend uit retail. Maar ook in foodservicewordt category management steeds vaker toegepast. De verschillen tussen retail en foodservice zijn echter zo groot, dat de kennis van retail niet zonder meer bruikbaar is voor foodservice. Bedrijven die de vertaalslag al hebben gemaakt, zijn vaak essentiƫle spelers. Leer van hun ervaringen!Category management in foodservice is het eerste boek dat laat zien hoe je category management succesvol toepast in foodservice. Van strategie tot kanaal- en partnerkeuze, en van het categorymanagementproces zelf tot en met de implementatie ervan in de organisatie. Dit gebeurt aan de hand van duidelijke stappenplannen, praktijkvoorbeelden en direct hanteerbare modellen, die je ookkunt downloaden van de website bij dit boek.Eline Vrielink en Rien de Koning hebben beiden jarenlange ervaring in het coachen en begeleiden van

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 6 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie