Communicatiemanagement

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

In dit boek wordt communicatiemanagement vanuit de invalshoek van corporatecommunication toegelicht. Alle beleidsaspecten van interne en externe communicatie voor organisaties komen aan bod. Centraal in het boek staat de vraag hoe het organisatiebeleid moet worden omgezet in communicatiebeleid. Methodieken die daarbij kunnen helpen worden uitgebreid besproken. Voorbeelden hiervan zijn communicatieplanning en communicatieonderzoek.De toekomstige communicatiemanager leert effectief om te gaan met communicatiein organisaties. Na bestudering van Communicatiemanagement zijn studenten in staat een communicatiebeleidsplan op te stellen. De vele opdrachten per hoofdstuk geven de student de gelegenheid optimaal te oefenen voordat hij zichwaagt aan het opstellen van een communicatieplan.Het boek is bestemd voor de hoofdfase van het hbo en voor cursorisch onderwijs (post-hbo), bijvoorbeeld voor studenten Communicatie die een opleiding heao (CE, MER) of NIMA Communicatie volgen.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 1 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie