De cowboys van het bedrijfsleven

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Met hun opportunistische businessmodellen lijken ze de eerste slachtoffers van de financiële crisis te gaan worden. Maar dankzij hun gedrevenheid én talloze trucs weten de zakenmannen Victor Muller (auto's), Richard Homburg (vastgoed) en Philip Adkins (schepen) verbazingwekkend lang in het zadel te blijven. Vooral de laatste, een onbekende Amerikaan die de leiding krijgt over een Rotterdamse zeetransporteur, is een waar evenwichtskunstenaar. Maar alle drie struikelen ze uiteindelijk over iets anders dan de economische malaise. Obstructie, verraad en zelfs een brute bedrijfsoverval worden door henzelf als oorzaken genoemd van hun gesneefde opmars. Is dat terecht of moeten de heren toch vooral de hand in eigen boezem steken? Journalist Mathijs Schiffers volgde deze 'cowboys van het bedrijfsleven' voor Het Financieele Dagblad. Hij stuitte op gemeenschappelijke drijfveren en gedragspatronen. Hij ontdekte een cocktail van sterke en zwakke punten die, wat men er ook van vindt,

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 21 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie