Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus meest waardevolle bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze zijn onredelijk, wispelturig en stellen torenhoge eisen. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt – en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten en over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft. Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel de klant als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok, en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op dringende vragen. Na het lezen van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw