De Service-Economie

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

"Negen wijze lessen voor organisaties uit de oude economie met dank aan de ineenstorting van de nieuwe economie." Meer dan driekwart van de werkende bevolking is dienstverlenend bezig. De arbeidsproductiviteit van de agrarische en de productiesector is in het verleden enorm opgevoerd, maar de dienstverlening is wat dat betreft blijven steken in het stenen tijdperk. Enorme verbetering van de productiviteit van dienstverlening is de grootste managementuitdaging voor de 21ste eeuw. Duidelijk is dat organisaties uit de oude economie massaal internet en internettechnologie zullen inzetten om de productiviteit van dienstverlening drastisch op te voeren. Oude-economieorganisaties zullen daarbij zeven fasen doorlopen: oude economie, website, intranet, elektronische transacties, serviceketen, servicenetwerk en service-economie. Sleutelwoorden zijn connectivity en netwerk. Elektronische dienstverlening zal langzaam maar zeker de bestaande traditionele dienstverlening van onderen afromen. Om

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 12 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie