Diesel: For Successful LivingDiesel is een mentaliteit: openstaan voor nieuwe dingen, op je intuïtie afgaan en eerlijk tegen jezelf zijn. RENZO ROSSODiesel is een modefenomeen. Dit merk, dat het eclecticisme van Je jaren '90 belichaamt, schuwt het slaafs volgen van trends en keert de modedictators de rug toe. Het resultaat is een succesverhaal; de voormalige Italiaanse spijkerbroekenfabrikant kan inmiddels bogen op verkooppunten in meer dan 80 landen en eigen winkels van New York tot Londen en van Berlijn tot Barcelona. De kleren zelf zijn echter niet het hele verhaal. Diesels reclamecampagne 'Successful Living' heeft enorm veel invloed gehad en talloze prijzen gewonnen zonder aan 'cult appeal' in te boeten. De ironische beelden zijn een volmaakte weerspiegeling van de veelbetekenende knipoog die de Diesel-producten kenmerkt.Dit boek is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Renzo Rosso, de oprichter van Diesel, die er met zijn 'mensgerichte' benadering en onconventionele