Drie dimensies van waardecreatie, de

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

De groep van Kasterlee heeft zich tot doel gesteld om via dit boek een aanvulling te geven op het Westers economisch denken en handelen. Iedereen voelt immers aan dat er een dimensie ontbreekt waardoor het economisch systeem in onbalans geraakt en zelfs leidt tot corruptief gedrag. Wij willen deze dimensie niet alleen zichtbaar en meetbaar maken, maar ze ook toepasbaar maken binnen en buiten de organisatie.Tijdens de tweede helft van de vorige eeuw hebben wetenschappers zich in toenemende mate verdiept in de problematiek van de organisatie van de onderneming. De meeste, zo niet alle organisaties, bekommeren zich in eerste instantie om het eigene behoud. Daarom zijn organisatieregels vooral gericht op efficiëntie en shareholder value. Dit zijn als dusdanig twee dimensies van waardecreatie.In het afgelopen decennium heeft zich een zeer sterke focus ontwikkeld op de dimensie van shareholder value. Hierbij is bijna alles ondergeschikt gemaakt aan het maximaliseren van economische waarde

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 10 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie