E-Strategie

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

In dit boek beschrijft Cor Molenaar welke strategische keuzes een onderneming moet maken als gevolg van de opkomst van Internet en elektronisch zakendoen. Er wordt in ruime mate aandacht besteed aan factoren en ontwikkelingen als e-procurement (het gehele aankoopproces), veranderende organisaties, toepassingscriteria, vrouwen op Internet, culturele aspecten en affiliate marketing. Op basis van een analyse van al deze factoren ontwikkelt Cor een strategie voor ondernemingen in de oude economie die een volledige omschakeling moeten maken naar de e-wereld.Molenaar behandelt alle belangrijke aspecten van de afgelopen jaren:- Een overzicht van alle veranderingen- De nieuwe marketingoriëntaties- Klantgerichtheid- De rol van Internet voor de gebruikers- De te maken keuzes bij de toepassing van het internet

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 14 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie