Filosofen en beleidsmakers

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Er zijn nogal wat filosofen die menen dat zij voor topmanagers het goede antwoord of een bruikbare oplossing hebben gevonden voor optimalisering van het management. Maar wat vindt het management daar zelf van? Dat is de vraagstelling van dit boek: Hebben topmanagers eigenlijk wel behoefte aan filosofen? En zo ja, wat verwachten ze dan aan vaardigheden en kennis van een filosoof? Als een marketeer onderzoekt de auteur het probleem van de filosofieconsumptie door te kijken of er behoefte is aan een dergelijk product, welke de eisen zijn die de afnemer eraan stelt om ten slotte vast te stellen wat de aard van het product zou moeten zijn. Daartoe voerde de auteur in interviews diepgaande gesprekken met beleidmakers: politici, ondernemers, directeuren van consumentenbelangenorganisaties en vakbondsleiders. De resultaten uit dit onderzoek kunnen aanzetten tot een fundamenteel debat over de rol van filosofie in onze samenleving.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 35 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie