Handboek kerk en social media

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

 We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning. In 2012 is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIn-groepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals,Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel christelijke kerken nog een brug te ver. Eric van den Berg (auteur van het Handboek Kerk en Internet ) en Frank G. Bosman (cultuurtheoloog en bekend blogger) riepen daarom christelijke auteurs op om een antwoord te geven op de vraag hoe christelijke kerken zich effectief kunnen verbinden met social media. Het resultaat mag er zijn: dit boek bevat prikkelende analyses, heldere theologische doordenkingen en handreikingen voor effectief en pragmatisch social media-beleid.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 16 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie