I don't know where I am going but I want to be there

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

This book shows the expanding field of Graphic design from 1900 right through 2020. It showcases visual rhymes between the versatile medium-independent visual production of today with historical counterparts that connect on the level of breakthrough insights and methods of working with the current visual works of the forerunners of graphic design.Besides these visual rhymes the book offers text contributions by international authors who sketch a picture of the new fields of creativity that graphic designers will explore in the coming decade. Published in collaboration with MOTI, Museum of the Image.* With inspirational visual rhymes between new graphic design work and iconic historial work* Contains essays on new directions in design by American writers like Victor Margolin, Micah White and David Stairs* Book comes in a slipcase

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 9 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie