In het nieuws

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Marjolijn van Oordt hield in het boek De nieuwsmanager een pleidooi om communicatiedeskundigen te overtuigen nieuws te maken ter ondersteuning van hun marketingdoelstellingen. Inmiddels is de term ‘nieuws maken’ uitgegroeid tot een vast begrip binnen de marketingwereld. In dit nieuwe boek werkt Van Oordt uit hoe marketeers en publiciteitsdeskundigen het best nieuws maken en kunnen inzetten. Nieuws maken is een effectieve manier om een product of dienst in de markt te zetten en levert een goede aanvulling op andere communicatiemiddelen, zoals reclame. De auteur laat aan de hand van eenvoudige modellen, praktische tips en aansprekende voorbeelden zien hoe nieuws maken in de praktijk in zijn werk gaat. Het resultaat is een onmisbaar instrument voor iedereen die communicatie tegen geringe kosten meer impact wil laten hebben.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 8 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie