Inkoopbeleid en -planning 3/4 leerlingenboek

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Inkoop is jarenlang een onbekend en daardoor onderschat vakgebied geweest. Het werd niet beschouwd als een vak binnen de organisatie. De afzet was in de jaren vijftig een gegeven doordat de behoefte aan allerhande producten zeer groot was en het aanbod van producten was nog maar beperkt van omvang. Mede door teruglopende rendementen in veel bedrijven, maar ook het besef dat in veel bedrijven de inkoopwaarde fors tot zeer fors is (industrie 50-60% en handel 7090%), is in de loop der jaren de aandacht voor de inkoopfunctie belangrijk vergroot. De inkoopafdeling zal moeten zorgen voor alle goederen en diensten die de afdeling Productie nodig heeft om de producten te kunnen leveren die door de afdeling Marketing worden gevraagd en die door de klanten worden gekocht. Steeds meer organisaties beseffen dat inkoop een specialistisch vakgebied is, waarin goed getrainde en opgeleide inkopers moeten samenwerken met professionele verkopers. Het is dus noodzakelijk dat de inkoper over dezelfde

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 16 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook