Internetstrategie 2.0

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

In maart 1999 verscheen Internet Strategie. Inmiddels is het een grote bestseller. Het boek is nu geheel herzien en vernieuwd op basis van actueel onderzoek en de meest recente literatuur. Temidden van alle hype, zin en onzin rond internet hadden managers en ondernemers behoefte aan een praktisch boek vol met ideeën, voorbeelden, stappenplannen, modellen en nieuwe, verhelderende inzichten. Ben Tiggelaar kwam tegemoet aan deze vraag. Niet alleen met zijn eigen visie, maar ook met een doorwrochte studie naar de inzichten van meer dan tweehonderd andere auteurs en een groot aantal praktijkmensen. De ideeën en visies van mensen als Evans & Wurster, Axelrod & Cohen en Cronin zijn verwerkt. Het boek bevat 15 nieuwe internationale business cases: van de dotcom-crash, online veilingen, online banken tot de online muziekindustrie. Inclusief:- Behandeling van alle belangrijkste strategische internetliteratuur van de laatste drie jaar;- Uitgebreide aandacht voor business- en managementtrends,

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 15 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie