Juridische PR (e-book)

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

De media spelen tegenwoordig een grote rol bij juridische geschillen. Media hebben niet alleen invloed op de reputatie van personen en organisaties; media kunnen daadwerkelijk ook de uitkomst van juridische geschillen beïnvloeden. Denk bijvoorbeeld aan het publiekelijk tot schikking dwingen van uw opponent, het werven van getuigen of juist het onder druk zetten van potentiële getuigen van de tegenpartij en het indammen van claims wegens aansprakelijkheid. Daarom zetten het OM en enkele advocaten sinds een paar jaar media in om juridische geschillen te beïnvloeden. Nu is er voor het eerst ook een concrete handleiding beschikbaar voor juristen, communicatiespecialisten en hun cliënten, van individu tot multinational. < > < >In dit boek staat het Media/Trial©-programma centraal: een volwaardig systeem van communicatiemiddelen die helpen bij het winnen van juridische geschillen. Het bestaat uit drie aspecten: strategievorming voor juridische PR, tactieken voor de omgang met media en

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 8 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie