Klant enthousiast ondernemen

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

De consument van vandaag verlangt naast een goed product en uitstekende service ook een unieke Klantbeleving. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar in de praktijk blijkt het voor veel organisaties toch nog een flinke opgave te zijn. De Klant is mondiger geworden en bepaalt zelf wanneer en via welke communicatiekanalen gecommuniceerd wordt. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen blijven, zullen de bestaande bedrijfsvoering hierop aan moeten passen. In veel gevallen ontbreekt het echter aan de juiste Klantbeleving strategie, een gedegen Customer Experience programma, de juiste uitvoering en een verfrissende vernieuwing. Dit boek geeft als antwoord hierop een heldere visie, ideeën en een creatieve aanpak. De vier fasen van 'Klant Enthousiast ondernemen' zal de organisatie in staat stellen de transformatie te verwezenlijken. Met behulp van een groot aantal creatieve ontwerptools kan de organisatie zelf aan de slag om unieke Klantbelevingen te ontwerpen. Met dit boek zal de

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 8 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie