Love youth marketing

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Hét praktische standaardwerk voor iedereen die iets aan jongeren wil vertellen of verkopen. Gebaseerd op interviews met de twintig beste youth marketers van over de hele wereld hebben Jeroen Boschma en Inez Groen het praktische standaardwerk geschreven voor iedereen die iets aan jongeren wil vertellen of verkopen. Vanuit ervaringen met klanten als Nokia, Vodafone, Microsoft, Sony, Kingfisher, Heineken, Unilever, Mars en Pepsico is een twaalftal hoofdregels geformuleerd voor de communicatie met generatie Einstein. Geen modellen, geen theorieën, maar vooral oplossingen om resultaten te bereiken. Bedoeld voor communicatieprofessionals, marketeers, product managers en iedereen die als professional met of voor jongeren werkt.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 12 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie