Make Dust or Eat Dust

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Het creëren van marktleiders is topsport geworden. Door de hyperconcurrentie, een eigenzinnige consument en door de snel toenemende complexiteit van onze samenleving zijn veel marketing-campagnes maar beperkt succesvol. Make Dust or Eat Dust is een zoektocht naar de vraag welke wetmatigheden de marketingsuccessen van vandaag bepalen. Tijdens deze zoektocht heeft Roland van Kralingen nieuwe inzichten gekregen in het creëren van meerwaarde. Deze inzichten deelt hij in dit boek met de lezer. Het blijkt dat meer dan ooit inspiratie nodig is om succesvol te zijn. Make Dust or Eat Dust is dan ook bedoeld als bron van inspiratie en nieuwe inzichten.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 18 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie