Marketing en acquisitie voor ontwerpers

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

In de door deadlines geregeerde ontwerppraktijk besteed je als ontwerper vaak de meeste tijd, energie en middelen aan de behoeften van je klanten in plaats van te denken wat je eigen behoeften precies zijn. Omdat vandaag de dag steeds meer ontwerpbureaus concurreren om de gunst van de klant, overleeft geen enkel bureau lang (laat staan dat je aan uitbreiding kunt gaan denken) zonder een effectief marketingplan.Potentiële klanten willen graag precies weten wat je als ontwerper voor hen kan betekenen en wat je onderscheidt van de andere aanbieders. Ook bestaande klanten moeten constant overtuigd worden waarom ze hun opdrachten bij jou zouden moeten blijven onderbrengen. Kortom, je zult als ontwerper de design buyers er keer op keer van moeten overtuigen dat je onbetwist het juiste ontwerpbureau voor hen bent.Dit in Engeland veel gebruikte en voor de Nederlandse situatie aangepaste en vertaalde boek van Shan Preddy helpt je je marketingtechnieken te verbeteren, ongeacht de grootte van

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 30 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie