Hoe kunnen bedrijven succesvol opereren in de nieuwe wereld? Hoe komt het dat bedrijven als Google, bol.com, Apple en TomTom zo succesvol zijn? Hoe komt het dat deze ondernemingen in staat zijn om in een ongelofelijk hoog tempo te groeien? Is dat door hun focus op innovatie en creatie en hun vernieuwende organisatiestructuur? Is dat omdat ze uitgaan van de positieve krachten en de creatieve talenten van de mens en omdat ze sterk rekening houden met de huidige maatschappelijke uitdagingen? Of is dat omdat ze geen angst kennen en de hang naar controle kunnen loslaten? In N.E.X.T. geeft Hans Peter Roel kort en krachtig aan waar de onderneming van de toekomst zich op moet richten. Aan de hand van het N.E.X.T.-model wordt helder waarom deze organisaties zo succesvol zijn. N.E.X.T.-organisaties vormen de basis van een toekomst met grote nieuwe ondernemingen, innovatieve producten en diensten en nieuwe merken. En aan de basis van N.E.X.T. staan de onorthodoxe oplossingen die ontstaan vanuit