NIEUWE POSITIONEREN

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Het uiteindelijke strijdtoneel van de marketing is het brein. Jack Trout actualiseert de inzichten in positioneren, het concept waarmee hij beroemd is geworden. Deel 1 bespreekt de manier waarop het brein informatie opslaat of afwijst; de vijf belangrijkste mentale elementen van het positioneringsproces komen aan bod. Deel 2 presenteert "herpositionering" als antwoord op de verandering. Zes case studies verduidelijken de inzichten. In deel 3 onthult Jack Trout de geheimen van het vak, puttend uit tientallen jaren ervaring. 'Het nieuwe positioneren' bevat het laatste nieuws op het gebied van positionering. Lees het dus. Als u het daarna nog niet begrijpt, staat u er alleen voor.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 25 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie