Nieuwe producten bedenken luisterboek

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Organisaties moeten innoveren om te overleven. Dat lijdt geen twijfel meer. Maar hoe ze dat het beste kunnen doen is nog altijd een grote uitdaging. Dit luisterboek biedt een oplossing voor iedereen die verantwoordelijk is voor het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten. De oplossing is gebaseerd op de VOORT-methode, een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en – last but not least – geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen.Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom,marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatiestrategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators. Deze uitgave betreft een audioboek.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 5 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie