PRISMA DOELGERICHT COMMUNICEREN

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Doelgerichte communicatie is mogelijk voor wie zich houdt aan het eenvoudige, maar revolutionaire ABCD-model dat in dit boek wordt gehanteerd: A: wie heeft wat te melden en waarom (zender)? B: voor wie is de boodschap bestemd (ontvanger)? C: wat vindt de lezer of toehoorder in de boodschap (inhoud)? D: wat wil de tekst of boodschap overbrengen (doel)? Informeren, overtuigen, tot handelen aanzetten enz. kan: - schriftelijk, met korte zakelijke teksten (brieven, rapporten, verslagen, notulen, adviezen) en: - mondeling, via gesprekken, door middel van vergaderen, presenteren, telefoneren.Het doel - wat wilt u bereiken? - bepaalt uiteindelijk de vorm en de structuur van de boodschap. De vraag welke vorm voor welke boodschap het meest geschikt is, wordt in deze gids helder beantwoord. Veel aandacht is er voor de vorm van de boodschap: daarop wordt u uiteindelijk beoordeeld!

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 14 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie