Procesverbetering In Ict Service Management

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Schilt geeft een helder beeld hoe je als Service manager, ICT manager of Procesmanager op een duurzame wijze een Service Management Organisatie kunt inrichten en verbeteren. 'Procesverbetering in ICT Service Management' beschrijft aan de hand van een fictieve casus een verbeterproces waarbij de medewerkers van een ICT afdeling leren zelf hun processen te ontwerpen, in te richten, te verbeteren en te onderhouden. Dit boek biedt professionals in Service Management een aanpak om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen die leiden tot succesvolle projecten.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 36 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie