Relatiemedia

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Het relatiemedium of sponsored magazine, zoals het ook wel wordt genoemd, is in ons land sterk ontwikkeld. Vrijwel alle grote bedrijven, organisaties en instellingen hebben een of meer tijdschriften en maken gebruik van elektronische nieuwsbrieven. Met deze vorm van 'branded content' informeren ze hun klanten, aandeelhouders of medewerkers en proberen ze hun doelgroep beter te binden.Kritische opdrachtgevers werken bij de totstandkoming van deze media veelal samen met journalistieke bedrijven. Van deze bedrijven wordt een goed inzicht verlangd in de commerciële belangen van de opdrachtgever. Ze behoren veel kennis van marketingcommunicatie te hebben. Een helder journalistiek inzicht en de kunst om een goed evenwicht te vinden tussen de belangen van lezer en opdrachtgever is dan gewenst. Dit boek is daarbij voor zowel opdrachtgever als uitgever en zijn team een praktisch hulpmiddel. Het wil aan de verdere professionalisering van het vak van het ontwikkelen en maken van relatiemedia

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 17 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie