Retaildenkers - De klant is geen koning!

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Voor alle winkelmedewerkers en ondernemers die het winkelvak nog meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester-mysteryguest, met voorwoord van prof. Cor Molenaar. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten. In zijn boek De klant is GEEN koning! pleit André Troost voor een andere relatie dan die van koning en dienaar. Een klant moet juist als een goede kennis worden behandeld. Troost: ‘Dit boekje gaat er over om de dingen in winkels anders te doen. En daar op gespitst te zijn. Wat veel meer werkplezier oplevert en minder ziekteverzuim. Heb plezier met klanten. Laat klanten blij boodschappen doen. Een blijde boodschap dus, wat meer omzet oplevert!’

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 20 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie