Retaildenkers - Verbinden is het nieuwe verkopen

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Roel Welsing is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Als hoofd marketing van Triodos Bank Nederland is hij medeverantwoordelijk voor de groei van 40.000 klanten naar meer dan 260.000 in tien jaar tijd. De financieel dienstverlener wordt door klanten en niet-klanten gezien als een van de meest inspirerende merken van Nederland, met de allerhoogste klant-tevredenheid in de sector. De langlopende merk-campagne Volg je hart, gebruik je hoofd heeft een Gouden Effie opgeleverd. Roel wil met dit handzame boek marketeers en ondernemers overtuigen van de kansen. Met inspirerende voorbeelden en slimme tips die het marketingrendement van verantwoord ondernemen tastbaar maken. Aangevuld met interviews met vijf topmanagers van Manutan, La Place, Asito, Bavaria en Philips, die laten zien wat succesvol verantwoord ondernemen voor hen en hun organisatie betekent.

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 21 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie