Sales- en accountmanagement

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

In de business-to-businessmarkt zijn allerlei beslissers en beïnvloeders betrokken bij het salesproces. Het is daardoor een complex besluitvormingsproces, waarin strategische keuzes moeten worden gemaakt om de klant tot koop te laten overgaan. Sales- en accountmanagement beschouwt sales als een apart vakgebied en behandelt het salesproces in de gehele breedte, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende functie in te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen en anderzijds om de belangen van de eigen organisatie goed te behartigen. Dit boek is gebaseerd op de Nyenrode Sales Leadership Masterclass en gaat onder andere in op de volgende vragen: - Wat betekent de dynamiek van vraag en aanbod voor sales?; - Wat zijn de gevolgen van digitalisering en globalisering voor de salesorganisatie?; - Hoe kan de salesorganisatie een rol van betekenis spelen in het bepalen van de strategie van de organisatie en in

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 7 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie