Sales!

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. ¿De klant centraal stellen¿ lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk? Dit is een boek voor verkopers in alle bedrijfstakken: zij die dagelijks met de klant praten ¿ en hun managers. Wessel Berkman beschrijft hoe je je verkooporganisatie structureel opbouwt. Geen fata morgana¿s, geen sunshine-pump-verhalen meer, maar een logische, overzichtelijke en actiegerichte methode, met eenduidige processen en uitdagend management. Het doel is een eenduidig verkoopplatform zonder informatieverlies in te richten. Heldere, uitdagende communicatie ¿

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 27 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie