Spreken Is Goud

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Massamarketing is al jaren geleden dood verklaard. Het is veel belangrijker om je klanten een unieke ervaring te bieden en er vervolgens voor te zorgen dat ze die ervaring delen met anderen. Consumenten vertrouwen immers veel meer op elkaars oordeel dan op de boodschappen van degene die hun iets wil verkopen. Dat heeft Sid Lee, een 'Commercial Creativity'-bureau uit Montreal en Amsterdam, goed begrepen. In dit boek beschrijven de auteurs hoe ze bij bijvoorbeeld Cirque du Soleil erin geslaagd zijn van ‘word-of-mouth’ het belangrijkste communicatie-instrument te maken. Aan de hand van acht 'motoren' van Conversational Capital wordt uitgelegd hoe je consumenten tot ambassadeurs van je merk maakt, die er echt in geloven en er over praten. Een apart hoofdstuk is gewijd aan de implementatie van het concept in je eigen organisatie. Bertrand Cesvet is directeur en hoofd strategie van Sid Lee. Tony Babinski is schrijver en filmmaker en werkt al jaren samen met Sid Lee. Eric Alper werkt

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 10 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie