STRATEGISCHE MARKETINGPLANNING

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

De eerste druk van Strategische marketingplanning werd zowel in het bedrijfsleven als bij opleidingen gekwalificeerd als de eerste en enige Nederlandse publikatie over dit actuele onderwerp. Het verschaft de lezer inzicht in het strategische denken en in de factoren die van belang zijn bij het opstellen van een marketingplan. De derde druk is uitgebreid met de meest recente ontwikkelingen op het gebied van strategie en marketingplanning en legt nog meer de nadruk op de strategische taken van lijnfunctionarissen en de noodzaak van regelmatige beleidsaanpassingen. Strategische marketingplanning is een praktisch instrument voor al die functionarissen die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van marktstrategieën op ondernemmings- en produktniveau. De handige checklists leiden tot een bewustere aanpak. Voor marketingstudenten aan universiteiten, HEAO's, SRM en andere onderwijsinstellingen is dit boek van belang, omdat het hen inzicht verschaft in de praktijkervaringen met

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 15 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie