Talk Back

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Niemand kan zich afsluiten van reclame. Overal in de publieke ruimte en in de media proberen advertenties de aandacht van ons, consumenten, op te eisen. De commercie is zo diep doorgedrongen in alle hoeken en gaten van de publieke en private ruimte dat het lijkt alsof we monddode figuranten zijn geworden in een wereld die een grote verkoopruimte is.Ontwerper Ji Lee heeft een manier gevonden om de stedelijke ruimte ter heroveren: bubbling. Op billboards en posters worden blanco ballonstickers geplakt, waarin voorbijgangers hun commentaar schrijven. Dit commentaar is soms hilarisch, soms diepzinnig, en verandert het eenrichtingsverkeer van de adverteerder in een echte publieke dialoog. Het Bubble project heeft zich over tientallen landen verspreid door enthousiaste bubblers en kent inmiddels ook een internetversie. Talk Back is een verzameling van de meest sterke bubbles tot nu toe, onderverdeeld in aansprekende hoofdstukken als Sociaal Commentaar, Media en Mode, Sex en Drugs, Politiek

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boekenruilen.nl
Verkoop
Dit is 13 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boekenruilen.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie