The editorial age

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

A MUST-READ FOR JOURNALISTS, PUBLISHERS, BRAND OWNERS, PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS AND ADVERTISING CREATIVES.Today, advertisers are facing an attention crisis while independent media are shrinking. These trends force journalism and advertising to blend. The Editorial Age ushers in a new era, and introduces:* pioneering brands that earn attention and credibility by producing media of journalistic quality, including Acne, Google, Mr Porter, Weight Watchers, and Louis Vuitton Moët Hennessy. * emerging media companies that combine independent publishing with creative services for brands, including VICE, Forbes, Monocle and The Church of London.* essential principles to safeguard journalistic integrity, protect the public, and avoid damaged reputations. This book shows the importance of independent thinking, editorial talent, and an original voice to survive in tomorrow's media industry. It clarifies expressions like branded content, customer media, content marketing, branded

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 9 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie