De vraag die iedere ondernemer anno 2013 op de lippen brandt: hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft met Zakendoen in de Nieuwe Economie het langverwachte antwoord.De economie evolueert in razend tempo; de globalisering kent geen grenzen, iedereen is overal interconnected. Terwijl ondernemers in alle uithoeken van de wereld de frontlinie van de nieuwe economie verkennen, probeert het Westen zich een weg uit de crisis te banen. Hoe schaar je je als ondernemer bij de koplopers? Hoe innoveer je? Hoe smeed je businesscases? Hoe vind je er financiering voor? En vooral: hoe doe je dat morgen?Marga Hoek, directeur van ondernemersplatform De Groene Zaak, beantwoordt dit soort vragen door aloude businessprinciples op onconventionele wijze nieuw leven in te blazen. Ze geeft de lezer bruikbare handvatten om innovatiever en slagvaardiger te ondernemen. Zakendoen in de Nieuwe Economie geeft kortom een businesscase voor duurzaam ondernemerschap: