Zingeving In Strategie

Nieuw en tweedehands

Koop nieuw online

Steeds vaker roepen managers dat de waarde van hun organisatie kennis is. En toch voelen werknemers zich juist ook in dat soort organisaties niet gewaardeerd. De auteur heeft vanuit haar achtergrond als psychologe onderzoek gedaan naar deze discrepantie:in veel organisaties voelen mensen zich niet geinspireerd, betrokken en veilig hun vrije mening te geven. In het denken over HR is geen vooruitgang geboekt.Er is een evident verschil binnen organisaties tussen enerzijds het gedrag, het kunnen en de houding van de werknemers en anderzijds de door HR opgestelde richtlijnen.Door zich hierin te verdiepen is de auteur gekomen tot vier vooronderstellingen: - Er zijn fundamentele verschillen tussen enerzijds de waarde van mensen en anderzijds de waarde van kapitaal & technologie.- Deze aanname leidt tot een nieuwe manier van denken en werken in organisaties.- Bedrijfsstrategien zijn alleen haalbaar met behulp van bijvoorbeeld de mens. - Een lange termijn strategie gebaseerd op - de menselijke

Verkopen

Heb je een exemplaar van dit boek in jouw boekenkast staan? Gun dat boek een tweede leven en biedt het te koop aan op Boeken-tweedehands.nl
Verkoop
Dit is 15 keer bekeken en door 0 gebruiker(s) als favoriet bewaard.

Tweedehands exemplaren

Van dit zijn nog geen tweedehands exemplaren beschikbaar.

Zie ook


Boeken-tweedehands.nl maakt gebruik van cookies.
Accepteren Meer informatie